Klik op de betreffende vraag en het antwoord verschijnt. Staat uw vraag er niet tussen, dan kunt u contact opnemen via het contactformulier of tijdens kantooruren met de Servicelijn 024-3656305. Uw vraag wordt zo snel mogelijk beantwoord.
Zijn de testen betrouwbaar?
Wordt de test vergoed door de zorgverzekeraar?
Kan ik de test ook in de winkel kopen?
Kan ik de test ook via internet kopen?
Als ik de test bestel via deze website, wie handelt mijn bestelling af?
Wat te doen als de controlestreep op de testcassette niet verschijnt?
Wat te doen bij een negatief resultaat?
Wat te doen bij een positief resultaat?
Kan ik de test gebruiken na de vervaldatum die op de verpakking staat?
Door welk bedrijf wordt Easy Home Test geproduceerd?
Ik heb een vraag die niet genoemd wordt, waar kan ik terecht met mijn vraag?
Hoe belangrijk is de tijd waarbinnen het resultaat van een test moet worden afgelezen?
Candida: Mag de test uitgevoerd worden als er medicatie genomen wordt voor vaginale infecties?
Candida: Mag de test worden uitgevoerd als er een vaginale crème, gel, schuim, douchezeef of andere vaginale producten gebruikt zijn?
Cholesterol (Plus): Als ik mijn cholesterol laat onderzoeken bij de huisarts of het ziekenhuis moet ik nuchter bloed geven. Geldt dit ook voor de Easy Home Test?
Cholesterol (Plus): Als mijn cholesterol goed is, mag ik dan stoppen met mijn medicijnen?
Menopauze: Kan ik de test uitvoeren als ik de pil gebruik?
Menopauze: Indien de test positief is ben ik dan in de menopauze?
Ovulatie: Kan de Easy Home Test Ovulatie de Basal Body Temperature (BBT) test vervangen?
Pfeiffer en Syfilis: De klachten zijn nog steeds aanwezig, maar de test geeft een negatieve uitslag. Wat moet ik nu doen?
Vruchtbaarheid voor Mannen: Hoe lang moet ik van ejaculatie afzien om een optimaal spermamonster te produceren?